Monday 14 August 2017

Interactive Brokers Chart Trading Forex


Brokers News Interactive Brokers Tops US Chart of Forex Accounts O crescimento no Q3 Interactive Brokers ficou em primeiro lugar em todos os corretores de Forex dos EUA em termos de adição de contas e rentabilidade da conta no terceiro trimestre de 2013, de acordo com um relatório do Forex Magnates. A empresa com sede em Greenwich atuou recentemente, com suas receitas e lucros registrando um crescimento ano-a-ano substancial no terceiro trimestre. Mas o relatório do Forex Magnates mostra que este não foi o único motivo para a empresa se orgulhar de si mesma, já que o corretor adicionou 1.619 contas nos três meses até o final de setembro de 2013, um aumento de 7.3 contra o segundo trimestre . A conquista não é modesta, já que nenhum dos outros corretores de Forex avaliou no relatório: FXCM. GAIN Capital. OANDA, FXDD, ILQ, IBFXTradeStation e MB Trading, registraram um aumento no número de contas trimestre a trimestre. O declínio foi o mais íngreme no MB Trading em 11,8, enquanto o declínio foi mais modesto no ILQ (0,1) e FXCM (0,6). O resultado para a FXCM é particularmente surpreendente, já que o corretor adquiriu as contas de varejo da Alpari US no final de setembro e esperávamos um aumento na contagem de contas. No geral, o número de contas dos clientes de varejo Forex dos corretores dos EUA no terceiro trimestre foi de 1.100 abaixo do segundo trimestre, em 96.390. O resultado global em termos de rentabilidade das contas de Forex no varejo foi sombrio, já que a porcentagem de contas deficitárias excedeu a porcentagem de contas rentáveis ​​em todos os corretores Forex abrangidos pelo relatório. Os corretores interativos registraram a maior porcentagem de contas lucrativas em 44, enquanto a ILQ viu apenas 22,3 de contas lucrativas e o desempenho mais fraco em todos os corretores. A rentabilidade da conta melhorou ligeiramente na IBFXTradeStation e manteve-se inalterada na FXCM e OANDA. A variação média da rentabilidade foi, infelizmente, negativa em 2,6 trimestres em relação ao trimestre anterior. Os resultados podem ser atribuídos ao mercado Forex tradicionalmente mais fraco no verão, especialmente em julho e agosto. Também deve notar-se que as comparações trimestrais são freqüentemente afetadas por fatores sazonais, portanto, nenhum veredicto sombrio será emitido aqui sobre as fortunas dos corretores Forex dos EUA. Sobre o Interactive Brokers Group, Inc. Interactive Brokers Group, Inc., juntamente com suas subsidiárias, é um corretor eletrônico global automatizado que se especializa em atendimento a profissionais financeiros, oferecendo tecnologia de negociação de ponta, capacidades de execução superiores, acesso eletrônico mundial E ferramentas de gerenciamento de riscos sofisticadas a custos excepcionalmente baixos. A plataforma de negociação de corretagem utiliza a mesma tecnologia inovadora que o negócio de negócios do mercado da Companhia, que executa e processa negócios em instrumentos de valores mobiliários, futuros e cambiais em mais de 100 bolsas e mercados eletrônicos em todo o mundo. Como fabricante de mercado, oferecemos liquidez nesses mercados e, como corretora, oferecemos aos comerciantes e investidores profissionais acesso eletrônico a ações, opções, futuros, títulos, títulos e fundos mútuos de uma única contabilidade universal do IB. Mais notícias sobre Interactive Brokers Mais Forex Brokers Notícias Admiral Markets modifica os requisitos de margem 19 de janeiro de 2017 14:59:35 O Almirante Markets, um forex europeu e corretor CFD, disse que está modificando os requisitos de margem nos instrumentos que oferece em algumas das negociações ao vivo Contas. De acordo com o corretor, as mudanças serão aplicadas a todas as posições abertas no Almirante. Mercados e Almirante. 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Não apresentamos nenhuma garantia para a precisão e confiabilidade desta informação. Qualquer ação que você tome sobre as informações que você encontra neste site é estritamente sob seu próprio risco e não seremos responsáveis ​​por quaisquer perdas e / ou danos relacionados ao uso do nosso site. Todo o conteúdo textual no ForexBrokerz é protegido por direitos autorais e protegido por lei de propriedade intelectual. Você não pode reproduzir, distribuir, publicar ou transmitir qualquer parte do site sem nos indicar como fonte. ForexBrokerz não reclama direitos autorais sobre as imagens usadas no site, incluindo logotipos de corretores, imagens de estoque e ilustrações. O site Forexbrokerz usa cookies. Ao continuar a navegar no site, você concorda com o uso de cookies. Leia nossa Política de Privacidade. Serviços de Negociação de Intermediários Interativos Introdução A Sierra Chart trabalha com o serviço de negociação Interactive Brokers (Interactive Brokers). Este serviço fornece o software Sierra Chart com histórico de dados diários e históricos do Intraday, transmissão de dados em tempo real e serviços de negociação completa para todos os tipos de mercados ao redor do mundo. A interface de negociação da Sierra Chart suporta totalmente a negociação com intermediários interativos. Para usar corretores interativos com Sierra Chart, siga as instruções de instalação abaixo. Nós apenas recomendamos o uso de Interactive Brokers para comerciantes experientes, aqueles que são tecnicamente competentes com computadores e software e entendem a fonte de problemas técnicos. O grande tamanho desta página confirma a complexidade e os problemas que você enfrentará ao usar os Interactive Brokers. Interactive Brokers oferece muitas vantagens e pode ser uma boa escolha para muitos comerciantes, mas é importante que você esteja ciente de problemas potenciais e esteja disposto a aceitar as consequências disso. Mesmo que você possa ver um problema específico no Sierra Chart ao usar Interactive Brokers e, possivelmente, não o vejo em outro programa, ainda significa que o problema está no lado Interactive Brokers. A razão tem a ver com as diferenças na forma como a Sierra Chart pode interagir com a API e pode estar encontrando problemas particulares com TWS ou Interactive Brokers, que os outros programas podem não encontrar porque a interação pode ser diferente. Sierra Chart irá interagir com o TWS da maneira mais confiável e redundante. Política de suporte: o suporte da Sierra Chart para problemas técnicos encontrados ao usar os Interactive Brokers, está dentro do critério da Sierra Chart. Existem alguns problemas técnicos complexos que um usuário pode encontrar ao usar Interactive Brokers, que podem ter várias causas que estão do lado dos Interactive Brokers e, portanto, estão fora do controle da Sierra Chart. Portanto, estes serão difíceis de entender e ajudar, porque eles não estão dentro da Sierra Chart e o sistema Interactive Brokers é um sistema altamente complexo, com muitas razões pelas quais as coisas podem dar errado. Portanto, não hesitaremos em recusar o suporte para algumas questões comunicadas a nós envolvendo Interactive Brokers. Esteja atento a isso ao tomar uma decisão sobre se você deveria usar os Interactive Brokers. O que queremos evitar é onde você desperdiça uma quantidade significativa de seu próprio tempo por causa de problemas de Interactive Brokers e nosso tempo também é desperdiçado e depois acaba desistindo. Então, considere isso com cuidado porque não queremos que você tenha problemas com os Interactive Brokers. A partir de nossa perspectiva, Interactive Brokers é um fardo desnecessário para o suporte do Sierra Chart. Se você planeja usar o Sierra Chart com Interactive Brokers, considere usar outro serviço comercial comercial suportado, se isso for razoável para você. Interactive Brokers precisa adotar o protocolo DTC e implementá-lo 100% de acordo com as especificações. Ao usar o Sierra Chart pela primeira vez, você não deve julgar o desempenho da Sierra Chart usando os Interactive Brokers, pois fornece um sistema de dados de mercado de qualidade inferior. Ao avaliar o desempenho de gráficos da Sierra Chart, tanto em termos históricos quanto em tempo real, recomendamos o uso do Serviço de Dados da Sierra Chart em tempo real e histórico, Forex e CFD, que é fornecido com todos os Pacotes de Serviços. Esta pode não ser a melhor introdução para um serviço de comércio, mas é absolutamente necessário que tudo isso seja comunicado antecipadamente. O que está incluído Streaming de dados em tempo real: sim. Dados históricos intrínsecos: sim. Quantidade limitada de Interactive Brokers. Ao utilizar o Pacote de Serviços do Sierra Chart 3 ou superior e as Configurações Globais, o Serviço de Dados Históricos da Sierra Chart é habilitado para os principais símbolos de contrato de futuros e símbolos de estoque dos EUA, fornecendo 3 anos de histórico. Dados intraday. Os dados do Serviço de Dados Históricos do Sierra Chart são 10-15 minutos atrasados. Os últimos 10 a 15 minutos ainda serão baixados da Interactive Brokers. Os dados históricos históricos do Serviço de Dados Históricos do Sierra Chart possuem uma unidade de tempo mínimo de 1 segundo ao usar o Pacote de Serviços 3 e 1 Tick ao usar o Pacote de Serviços 5. Dados Diários Históricos: Sim. 1 ano, se da Interactive Brokers. Ao usar o Pacote de Serviços da Sierra Chart 3 ou superior, os dados diários históricos para o contrato de futuros, o índice de caixa e os símbolos de ações dos Estados Unidos são fornecidos pelo serviço de dados históricos da Sierra Chart. Neste caso, há 10 anos disponíveis. Histórico BidVolume e AskVolume: Não da Interactive Brokers. Sim, quando o Serviço de Dados Históricos da Sierra Chart é usado. Veja acima. Serviços de comércio ao vivo: sim. Simulado de Negociação: Sim. Tipos de pedidos suportados: tudo. OCO gerido por servidor (Ordem cancela a ordem): Sim quando Configurações Globais gtgt Configurações de Comércio Geral gtgt Use as ordens de OCO e Bracket do lado do servidor está habilitado (aplica-se a 1166 e superior). Ordens de suporte gerido por servidor: sim. Negociação automatizada (aplica-se a Live ou Simulated): Sim. Suporta compensação negativa para pedidos de limite de interrupção: sim. Quantidade de dados históricos disponíveis. Interactive Brokers fornece 1 ano de histórico diário e 1 ano de dados históricos intraday. A Sierra Chart sempre baixará o ano completo de dados históricos diários para gráficos históricos. Para gráficos Intraday, não é muito prático baixar 1 ano de dados históricos intraday de uma só vez da Interactive Brokers. Normalmente, o download falhará e demorará muito antes de concluir. Fazer o download de 30 dias é mais prático. As instruções abaixo explicam como especificar o número de dias históricos históricos para transferir. Instruções de Instalação Se você tiver um problema para se conectar ao serviço Interactive Brokers Trading, então fique atento a todas as etapas abaixo. Para usar o serviço de negociação Interactive Brokers, você precisa de uma conta com Interactive Brokers. Acesse o site Interactive Brokers e abra uma conta com eles se você ainda não possui um. É possível usar uma conta de demonstração Interactive Brokers e fazer login no TWS com o nome de usuário edemo e demouser de senha. Isso só deve ser usado para fins de teste. Execute o software Interactive Brokers Trader Workstation (TWS). É altamente recomendável que você use o software TWS autônomo. Não é o TWS baseado no navegador. Selecione Editar gtgt Configuração Global no menu do software TWS do Interactive Brokers. Vá para API gtgt Settings. Ative a opção Ativar ActiveX e Socket Clients. Defina a porta de soquete para 7496. Desative a opção API somente leitura. Certifique-se de que a configuração Component Exchange Separator esteja configurada para a. Adicione um endereço IP confiável para 127.0.0.1. Use as precauções de API gtgt na janela Configuração TWS. É essencial que você habilite as Precauções de Ordem Bypass para Pedidos da API. Pressione OK para salvar as configurações da API Interactive Brokers. Vá para o Sierra Chart. Selecione Configurações Globais gtgt DataTrade Service Settings no menu. Clique na seta da caixa de listagem do Serviço. Selecione Brokers interativos da lista. Se você não vir o serviço na caixa de listagem, consulte este tópico de ajuda. Clique na seta da caixa de listagem do servidor no quadro Detalhes da conexão. Selecione o localhost: 7496 nome do servidor da lista. Se o software TWS estiver sendo executado em um computador diferente do Sierra Chart, o Servidor pode ser configurado para o endereço IP onde o TWS está sendo executado. Ative a opção Ligar no programa de inicialização. Ative a opção Reconectar na falha. Opcionalmente insira o nome de usuário e a senha do Interactive Brokers nas caixas de nome de usuário e Senha. Ao inserir o nome de usuário e a senha do Interactive Brokers, isso permite que o Sierra Chart inicie sessão no TWS autônomo na janela TWS New Login. Consulte a seção Automaticamente logando no TWS. Para que o download de dados históricos funcione corretamente, os computadores Date e Time devem ser definidos corretamente. A última data e hora no gráfico também precisa estar correta para essa barra. Caso contrário, alguns ou todos os dados recebidos dos Interactive Brokers podem ser filtrados. Se você tiver problemas com dados históricos, como violações de estimulação. Consulte Interactive Brokers Historical Data Issues and Solutions. Várias conexões simultâneas para TWS: para ter várias cópias da Sierra Chart conectadas à estação de trabalho do comerciante interativo (TWS), cada cópia do Sierra Chart precisa ser definida como um número de identificação de cliente de instância diferente, configurado com a configuração de identificação de cliente de instância na Seção Detalhes da conexão na janela Configurações do serviço de Configurações globais gtgt DataTrade. Você pode usar qualquer um dos números de identificação do cliente de Instância listados. Isso não importa. Você só precisa ter certeza de que cada cópia do Sierra Chart usa um número de identificação de cliente de instância diferente. Esse número de ID de instância é dado ao TWS quando o Sierra Chart se conecta ao TWS. Acessando todas as ordens comerciais da TWS: se você deseja acessar todas as ordens comerciais digitadas da TWS, bem como os pedidos inseridos no Sierra Chart, você precisará configurar a configuração da ID do instante para 0. Defina a configuração do fuso horário para o fuso horário que você deseja que os tempos sejam exibidos. Defina a Unidade de tempo de armazenamento de dados intraday para o que você precisa. Defina as Configurações de Dados e outras Configurações gtgt Código de Moeda Padrão para o código de moeda que será especificado com símbolos de estoque quando um código de moeda ou troca não faz parte do símbolo. Pressione OK para fechar a janela DataTrade Service Settings. Desmarque as Configurações Globais gtgt Configurações de Comércio Geral gtgt Use as ordens OCO e Bracket do lado do servidor (aplica-se à opção Sierra Chart versão 1166 e superior) se desejar que o Sierra Chart forneça a funcionalidade de ordem do suporte OCO em vez de confiar no que Interactive Brokers fornece. Nas versões anteriores do Sierra Chart, esta opção está localizada em Configurações Globais gtgt DataTrade Service Settings. Os intermediários interativos fornecidos com a funcionalidade de ordem do suporte podem não funcionar bem. Portanto, recomendamos manter essa opção desmarcada. No entanto, para obter a máxima segurança, você pode querer verificar esta opção e confiar na funcionalidade Interactive Brokers, porque se perder a conectividade com Interactive Brokers, o Sierra Chart não pode gerenciar ordens OCO adequadamente. Verifique se o TWS está sendo executado. Para se conectar aos dados e ao servidor de negociação, selecione File gtgt Connect to Data Feed no menu. Resolvendo o link de Problema de Conexão: Se a janela Window gtgt Message Log abrir e exibir mensagens indicando que houve um erro ao se conectar ao TWS, execute as seguintes etapas: Selecione Arquivo gtgt Desconecte para evitar novas tentativas de conexão. Reinicie o TWS (Interactive Brokers Trader Workstation) e certifique-se de que o TWS esteja funcionando. Ele deve estar funcionando no mesmo computador em que o Sierra Chart está instalado. Revise cuidadosamente as etapas de configuração acima novamente para ter certeza de que todas as configurações estão corretas. Os passos mais importantes a seguir são 2 a 17 acima. Certifique-se de que o Configurações Globais gtgt DataTrade Service Settings gtgt Server no Sierra Chart esteja configurado para localhost: número da porta. O número da porta pode ser qualquer número de porta e mais informações sobre isso estão abaixo. Certifique-se de seguir o passo acima para adicionar um endereço IP confiável nas configurações da API TWS (etapa 7). Desative qualquer software de firewall que você esteja executando. O firewall do sistema operacional integrado pode ser mantido habilitado, mas você pode tentar desativá-lo também ou se certificar de que não está bloqueando o TWS ou a porta Socket especificada. Se uma das mensagens no Registro de mensagens diz Falha ao conectar-se ao servidor de dados e de comércio. Erro Winsock: (10061) Nenhuma conexão pode ser feita porque a máquina alvo ativamente a recusou. . Então tente usar uma porta de soquete diferente. Para alterar a porta de soquete, selecione Configurações globais Configurações de serviço do DataTrade. Na caixa Servidor, entre localhost: 7497 (você pode usar qualquer número). Em Interactive Brokers TWS, selecione Editar gtgt Configuração Global gtgt API gtgt Configurações gtgt Socket Port e digite 7497 (use o mesmo número que configurou no Sierra Chart). Remova o nome de usuário e a senha do TWS em Configurações Globais gtgt DataTrade Service Settings para evitar que o Sierra Chart reconheça automaticamente qualquer janela de diálogo relacionada à conexão. Tente conectar-se novamente ao servidor Data and Trading no Sierra Chart, selecionando File gtgt Connect to Data Feed no menu. Se ainda houver um erro de conexão, consulte o tópico de ajuda 1.5. Para abrir um gráfico histórico. Um gráfico intradiário ou um DOM negociador. Selecione File gtgt Find Symbol no menu. Localize o símbolo nas listas e pressione o botão apropriado. Se você não vir o símbolo listado que deseja usar, consulte a página Símbolos dos intermediários interativos para determinar o formato de símbolo apropriado e digite manualmente o símbolo corretamente formatado no símbolo selecionado Na janela Localizar símbolo e, em seguida, abra um gráfico ou DOM comercial. Você também pode adicionar símbolos que serão listados na janela Localizar Símbolo, através das Configurações de Símbolos Globais. Limites de símbolos. Os corretores interativos podem limitar o número de símbolos que você pode receber dados ao mesmo tempo. Este limite pode ser aumentado com base no seu volume de negócios. Se você tentar obter linhas de Gráficos ou Cotações para mais do que os símbolos permitidos, essas linhas de Gráficos ou Citações não serão atualizadas. Você pode dizer quantos símbolos Sierra Chart está atualmente rastreando observando o número após o ST na caixa de status mais correta abaixo do menu Sierra Chart. Depois de exceder o limite, você precisa fazer duas coisas para obter atualizações sobre os símbolos que ultrapassam o limite. Reduza o número de Gráficos abertos eo número de linhas de Cotação que você está usando em um Quadro de Cotações ou Folha de Cálculo para o número de símbolos permitido abaixo e, em seguida, reconecte-se aos dados e troque o servidor selecionando Arquivo gtgt Desconecte no menu e Arquivo gtgt Conecte-se ao Alimentação de dados no menu. Encomendas de ordem histórica. Após uma conexão com a estação de trabalho Interactive Brokers Trader, o Sierra Chart solicitará 10 dias de preenchimento de ordens históricas para todas as contas disponíveis na instância registrada da Trader Workstation. Isso é para inserir qualquer pedido faltante preenchido no Sierra Chart Trade Activity Log para relatórios comerciais. No entanto, você não pode receber 10 dias de preenchimentos de ordem histórica após a conexão. Se você não fizer isso, abra o Trade Log in Trader Workstation (TWS) e, enquanto o Trade Log for exibido, reconecte-se ao TWS da Sierra Chart, selecionando Disconnect e Connect to Data Feed no menu Arquivo. Para receber preenchimentos históricos, você Também precisa ter Definições Globais gtgt DataTrade Configurações do Serviço gtgt Dados e outras configurações gtgt Download Historical Order Fills on Connect configurado como True. Continue com o passo 3 na página de documentação de Introdução. Dados de mercado não subscritos através de corretores interativos Para receber dados de mercado para gráficos e linhas de cotação dentro da Sierra Chart, é necessário que você esteja inscrito na troca em que o símbolo está listado. Se os dados de mercado não estiverem subscritos, você verá mensagens de erro semelhantes às seguintes no Registro de Mensagens da Sierra Chart e você não receberá dados históricos ou em tempo real para o símbolo: Mensagem de intermediários interativos: os dados solicitados no mercado não estão inscritos. ErrorampDTBINDTopDTBINDTop . Interactive Brokers Código de erro: 354. ID do pedido: 1. Símbolo: DAX-I-DTB. Mensagem de Interactive Brokers: os dados de mercado solicitados não são subscritos. YM SEP15TOPALL. Interactive Brokers Código de erro: 354. ID do pedido: 1. Símbolo: YM-201509-ECBOT. HD Request 2 Message from Interactive Brokers: mensagem de erro do Historical Market Data Service: Nenhuma permissão de dados de mercado para DTB IND. Interactive Brokers Código de erro: 162. ID da solicitação: 2. Solicitação HD 3 Mensagem do Interactive Brokers: mensagem de erro do Historical Market Data Service: Nenhuma permissão de dados de mercado para NASDAQ IND. Interactive Brokers Código de erro: 162. Request ID: 27. Solicitação de HD 3 Mensagem de intermediários interativos: os dados de mercado solicitados não estão inscritos. Interactive Brokers Código de erro: 354. Request ID: 28. Mensagem de Interactive Brokers: Invalid Real-Time Query: Nenhuma permissão de dados de mercado para o GLOBEX FUT. Código de erro dos intermediários interativos: 420. Neste caso, você precisará entrar em contato com intermediários interativos e se inscrever em dados de mercado das trocas específicas mencionadas nessas mensagens. Depois disso, reinicie o Trader Workstation. O Sierra Chart estabelecerá uma nova conexão e você deverá receber dados de mercado. Interactive Brokers Problemas de dados do mercado Há uma grande variedade de problemas que você pode potencialmente ter com os dados do mercado Interactive Brokers. Eles são os seguintes: Dados históricos faltantes (moderadamente comuns) Dados históricos lentos (comuns) Dados em tempo real não atualizados (incomum) Dados incompletos de preço e volume (Completamente normal e rotina. Acontece o tempo todo.) Simbologia confusa e complexa que Pode mudar de vez em quando (moderadamente comum) Não há dados em tempo real (Moderadamente comuns e dependem do símbolo. Em particular símbolos CFD.) Esses problemas podem ser resolvidos usando o feed de dados do Exchange da Sierra Chart que se integra aos serviços de negociação Interactive Brokers. Se você estiver usando o recurso Barras de Números da Sierra Chart, o feed de dados do Interactive Brokers é completamente inaceitável para este estudo e, em vez disso, exigirá o uso do feed de dados da Sierra Chart Exchange. Automaticamente logando no TWS Quando o software Interactive Brokers Trader Workstation é iniciado e a janela de login do TWS é exibida, o Sierra Chart pode inserir seu nome de usuário e Senha do TWS na janela de login do TWS e fazer login automaticamente no TWS ao se conectar ao feed de dados no Sierra Chart. Siga as instruções abaixo. Selecione Configurações Globais gtgt DataTrade Service Settings no menu. Digite o nome de usuário e a senha do Interactive Brokers nos campos Nome de usuário e senha para Interactive Brokers. Habilite a opção Reconectar na falha. Se você não quer usar esse recurso ou tiver dificuldade com ele, então limpe o nome de usuário e a senha do Interactive Brokers na janela DataTrade Service Settings. Pressione OK . Inicie o software TWS Interactive Brokers. A janela de login do Interactive Brokers TWS será exibida. O que encontramos nas versões mais recentes desta janela de login é que talvez você precise clicar na caixa Nome do usuário para dar-lhe o foco para que o processo de login automático funcione corretamente. Para fazer login automaticamente no TWS quando a janela de login do TWS for exibida, vá para Sierra Chart e selecione File gtgt Connect to Data Feed no menu. Talvez seja necessário alternar novamente para a janela de login do TWS. Não mude para outro programa na sua área de trabalho enquanto aguarda o login automático. Se a Sierra Chart estiver aguardando a reconectá-la ao feed de dados (Espera-se a Reconexão aparecer na janela de status abaixo do menu do Sierra Chart), ela também entrará no TWS. Tenha em mente que, quando a Sierra Chart está esperando para se reconectar, o login pode não ocorrer de imediato. Para forçar uma conexão imediata neste caso, selecione File gtgt Connect to Data Feed de Sierra Chart. Para automatizar o processo para iniciar o software Sierra Chart e o software TWS Interactive Brokers usando um único atalho, então você precisará criar um arquivo de lote de linha de comando do sistema operacional. Este arquivo em lotes precisa iniciar o Trader Workstation (TWS). Para encontrar a linha de comando específica para usar, vá para o ícone existente que você usa o TWS de início. Clique com o botão direito do mouse sobre ele e selecione Propriedades. Olhe para o alvo. Essa será a linha de comando que você precisa usar no arquivo de lote. Você também precisa adicionar outra linha no arquivo de lote para iniciar o Sierra Chart. Se houver alguma dificuldade com esse recurso, está fora do alcance do nosso suporte para ajudá-lo. Não use isso nesse caso. Executando múltiplas instâncias TWS Esta seção é relevante se você deseja executar várias instâncias TWS quando tiver duas ou mais contas Interactive Brokers que você deseja usar ao mesmo tempo. Se você quiser simplesmente conectar múltiplas cópias do Sierra Chart a uma única instância do TWS, basta configurar cada cópia da Sierra Chart para trabalhar com Interactive Brokers e conectá-las à cópia única do TWS que está sendo executada. Nesse caso, siga as instruções de configuração acima para cada cópia do Sierra Chart. É possível usar várias instâncias TWS (Interactive Brokers Trader Workstation) e ter várias cópias do Sierra Chart usando essas instâncias. Por exemplo, você pode ter duas instâncias de TWS em execução e ter duas cópias da Sierra Chart também executando onde uma está conectada a uma instância e a outra à outra instância. A maneira como isso é realizado é usando números de portas diferentes para cada instância do TWS. Selecione Editar gtgt Configuração Global gtgt API gtgt Configurações do menu do software TWS Intermediário Brokers. Defina um número de porta diferente para cada instância do TWS. Você precisa usar o mesmo número de porta na cópia Sierra Chart que será conectada a essa instância. Para definir o número da porta no Sierra Chart, selecione Configurações Globais gtgt DataTrade Service Settings. Na caixa Servidor, altere o número após o ponto dois:. Este é o número da porta. Exemplo: localhost: 7494 Profundidade do mercado Existem vários recursos no Sierra Chart que requerem dados de profundidade de mercado. Estes incluem o gráfico DOM, quando ele tem o tamanho do lance e as colunas Ask Size (Configurações globais, gtgt Customize Trade DOMChart DOM Columns), o Trade gtgt Draw DOM Graph On Chart e outros recursos. Ao usar qualquer um desses recursos que exigem profundidade de mercado, as atualizações de profundidade do mercado serão iniciadas automaticamente para o símbolo do gráfico. Tenha em mente que você só pode receber uma profundidade de mercado para até 3 símbolos de Interactive Brokers por vez. Esta é uma limitação Interactive Brokers. Se você exceder essa limitação, você não obterá uma profundidade de mercado além da melhor oferta e solicitação sobre os símbolos adicionais. Então, você precisa ter certeza de que não está usando os recursos do Market Depth em mais de 3 símbolos por vez. Depois de reduzir o uso de recursos de profundidade de mercado para 3 gráficos ou menos, então reconecte-se ao feed de dados com File gtgt Desconecte e arquivo gtgt Conecte-se ao feed de dados. Problemas de dados de profundidade do mercado Se você tiver níveis de preço fora de ordem ou níveis de preço em falta nos dados de profundidade de mercado do feed de dados Interactive Brokers sendo usados ​​no Sierra Chart, tente alterar o estado das Definições Globais Configurações de Serviço DataTrade gtgt Dados e Outras configurações gtgt Limpar opção de dados de profundidade de mercado fora de ordem. Recomenda-se definir dados de profundidade do mercado fora do pedido para False. Você precisará se reconectar ao feed de dados depois de alterar esta configuração. A Sierra Chart pode lidar tanto com a profundidade de mercado normal quanto com o nível 2 de Interactive Brokers. Embora no caso dos dados de Nível 2, porque potencialmente são múltiplas entradas no mesmo nível de preços, quando essas informações são exibidas através de recursos como o Gráfico DOM, podem haver níveis sobrepostos no gráfico. Se você continuar tendo problemas com os dados de profundidade de mercado dos Interactive Brokers, considere usar o feed de dados do Exchange da Sierra Chart para substituir os dados de profundidade de mercado dos Interactive Brokers. Usando Interactive Brokers True Real-Time Bar Data O feed de dados Interactive Brokers padrão é um feed de dados de qualidade inferior que fornece dados incompletos de preço e volume. Você pode usar o feed de dados do Exchange da Sierra Chart com sua conta Interactive Brokers como uma alternativa. No entanto, Interactive Brokers fornece outro feed de dados que atualiza a cada 5 segundos, o que fornece os valores precisos, de alto, baixo, último e volume precisos para um período de tempo de 5 segundos. O Sierra Chart é compatível com este feed de dados. Estes dados são transmitidos no final do período de tempo de 5 segundos. Para usar este feed de dados, habilite Configurações Globais gtgt DataTrade Service Settings gtgt Dados e Outras Configurações gtgt Gravar Dados Real-Time Verdadeiros em Gráficos Intraday. Depois de ativar ou desativar esta opção, é necessário selecionar File gtgt Disconnect e, em seguida, File gtgt Connect to Data Feed para a mudança para entrar em vigor. Quando gravar dados verdadeiros em tempo real em Gráficos Intraday está habilitado, os dados do Interactive Brokers True Real-Time Bar serão gravados em todos os gráficos Intraday, independentemente do símbolo, se este tipo de dados estiver disponível para o símbolo. A maneira como a gravação do True Real-Time Bar funciona é que as barras de gráfico serão atualizadas a cada 5 segundos usando esse feed de dados em tempo real. Os dados de Tempo e Vendas, os dados de profundidade do mercado, os dados da Cotação Corrente ea última caixa de preço comercial no lado direito do gráfico são atualizados à medida que o feed de dados de mercado Interactive Brokers padrão fornece dados. Assim, você terá atualizações rápidas com dados de Tempo e Vendas, dados de profundidade de mercado, dados de Cotação Corrente e a última caixa de preço de troca e atualizações de 5 segundos com os próprios gráficos. Ao usar os Dados reais em tempo real e este feed de dados está disponível para um símbolo, as barras Gráfico Intradigo não são mais atualizadas com o feed de dados padrão e, em vez disso, apenas a partir deste feed de dados de 5 segundos. A vantagem de habilitar Record True Real-Time Data em Intraday Charts é que os valores Open, High, Low, Close e Volume para cada barra no gráfico agora são muito precisos. Enquanto que esta opção está desativada, todos esses valores são menos precisos. O volume do lance e os dados do Volume de consulta não são precisos quando se usa a opção Gravar dados reais em tempo real na opção Gráficos intraday. No entanto, no caso dos Interactive Brokers, Bid Volume e Ask Volume não são muito precisos ao não usar esta opção também. Ao usar a opção Record True Real-Time Data in Intraday Charts e uma verdadeira gravação de dados de 5 segundos é recebida da Interactive Brokers, você verá 4 negociações listadas na janela Time and Sales para o símbolo. Eles terão um volume de 0. Isso representa os preços de abertura, alta, baixa e última para um registro de dados reais em tempo real. Os timestamps dessas negociações serão no início do período de 5 segundos. A inclusão dessas negociações na atualização do Tempo e das Vendas é necessária para o processamento relacionado à ordem comercial. Se você não quiser ver essas negociações dentro da janela Tempo e Vendas, selecione o menu Configurações. Defina a configuração Volume para 1. Pressione OK. Gráficos Parar de atualizar. Ao usar True Real-time Bar Data e você percebe que os gráficos param a atualização, você precisará se reconectar ao feed de dados, selecionando File gtgt Disconnect e, em seguida, File gtgt Connect to Data Feed. Com base nos comentários, ouvimos que às vezes o verdadeiro feed de dados em tempo real pára e a única maneira de reiniciá-lo é por uma reconexão. Não temos outra solução para isso porque está fora do nosso controle. Ao usar este True Feed de dados em tempo real, não importa o que a unidade de tempo de armazenamento de dados Intraday esteja configurada. Os dados serão sempre armazenados em unidades de 5 segundos. A partir da versão 1473, os dados verdadeiros em tempo real não são usados ​​para preencher ordens simuladas e não é usado para ordens de parada. A razão para isso é que os dados estão atrasados ​​e podem causar um comportamento inesperado quando o arrastar para parar As Ordens anexadas tornam-se ativas. O problema básico é que cinco segundos dados antigos são usados ​​para ajustar uma ordem que se tornou ativa em um determinado momento no tempo usando a ação de preço que ocorreu antes que a ordem se tornasse ativa. Em muitos casos, isso não causará um problema, mas pode ser um problema em um mercado em rápido movimento. Sobre a Interactive Brokers Interactive Brokers, uma empresa de corretagem eletrônica global, fornece comerciantes profissionais, consultores financeiros, corretores e instituições de baixo custo de execução e serviços de compensação para ações, opções, futuros, divisas e títulos. Para as comissões e informações atuais dos Interactive Brokers, visite a página Interactive Brokers Commissions. The Interactive Brokers Universal Account allows customers to trade stocks, options, futures, forex, and bonds on over 50 market centers in 14 countries from a single account. Using Financial Advisor Accounts Below is information about using an Interactive Brokers Financial Advisor account with Sierra Chart. Other than the information here, Sierra Chart support does not provide any support for these types of accounts. The functionality is provided as is and you have to evaluate whether the functionality is useful and whether it works properly for you. Due to the interface provided by Interactive Brokers for Financial Advisor accounts, Sierra Chart cannot have reliable integration to these types of accounts. Sierra Chart can submit orders to a Financial Advisor account, but the tracking of Orders and Trade Positions cannot be regarded as reliable. Sierra Chart supports using an Interactive Brokers Financial Advisor account. You are able to submit orders from Sierra Chart to your Financial Advisor account. To configure Sierra Chart for this, select Global Settings gtgt DataTrade Service Settings . Enable the Financial Advisor Settings gtgt Enable Financial Advisor Account Settings for Trading option. Fill in the other Financial Advisor Settings fields as you require. These fields are provided exactly as you have specified, with all orders submitted from Sierra Chart to TWS (Trader Workstation). The specific text or values to use for the Financial Advisor Settings fields are beyond the scope of this document and of Sierra Chart support. Consult with Interactive Brokers documentation and their support department. The following are the list of the fields that are submitted with orders when using a Financial Advisor Account: When using a Financial Advisor account, most likely you will need to rely upon the Sierra Chart calculated Trade Position data instead of the Position data provided by Interactive Brokers because there may not be Trade Position data for the particular Trade Account you have selected to trade from within Sierra Chart. To do this, refer to the Using Order Fill Calculated Positions documentation. Based on user feedback, when using a Financial Advisor account you may want to disable Global Settings gtgt DataTrade Service Settings gtgt Download Historical Order Fills on Connect . Current Daily High and Low for Forex Data The current daily High and Low data for the IDEALPRO Forex markets from Interactive Brokers on the real-time data feed may not represent the High and Low for the current date, but instead from a prior day. This will be most obvious in a Historical Daily chart. To avoid this issue in a Historical Daily chart, go to that chart and select Chart gtgt Chart Settings gtgt Advanced Settings and disable Allow Real-Time Updating of Historical Chart . This is an Interactive Brokers issue and we have no control over it. Avoid contacting Sierra Chart support about this. Trading Related Error Messages The following are common error messages that you may see reported in the Trade gtgt Trade Service Log . when making trades through Interactive Brokers from Sierra Chart and their meanings. Order Event Warning:Attribute Outside Regular Trading Hours is ignored based on the order type and destination. PlaceOrder is now being processed. Error Code: 2109. . This message means that the order will be immediately processed and submitted into the market even if the current time is outside of the Regular Trading Hours for the market. Notice: An overfill UpdateOrder call has occurred. . This error message will occur when using an Interactive Brokers Financial Advisor account. It is harmless. While Sierra Chart does have some support for Financial Advisor accounts. Due to the inherent complexity of these types of accounts, Sierra Chart cannot handle all aspects of them perfectly. The reason this occurs is that when you submit an order in a Financial Advisor account, that account may be configured to submit the order into more than one subaccount. Therefore, there is going to be more than one fill reported for the order. These additional fills are from the sub accounts. Message from IB: API client has been unsubscribed from account data. IB Error Code: 2100. . This message means that the Trade Position data updates have been unsubscribed. It is normal to see this message because Sierra Chart has to unsubscribe and resubscribe to the Trade Position data updates in order to force an update of Trade Position data and when there are multiple trading accounts a user may have. Interactive Brokers has a very poorly designed API when it comes to providing Trade Position data updates. Trading Related Issues When using Interactive Brokers you could potentially encounter any of the following trading related issues: Canceled order stays in a Pending Cancel state. Submitted order stays in an Order Sent state. Submitted and accepted order disappears from chart even though it is still working. Current Trade Position is not displayed on chart, Trade Window, or on the Positions tab of the Trade gtgt Trade Orders and Positions window. For information about this issue and possible solutions, refer to Trade Position Line or Quantity Disappearing or Displaying Zero . A filled order remains in an Open state on the chart. A Trade Position Quantity displayed in Sierra Chart does not update and is displaying a wrong Position Quantity. This can also be a problem if you are using the Order Fill Calculated Position in Sierra Chart. There are various causes of these issues. From the perspective of Sierra Chart, the general cause is that Interactive Brokers does not provide the necessary order data feedback to maintain a proper state of an order, uses inconsistent symbols, or does not provide the necessary Trade Position data feedback for Positions. If you encounter one of these problems, then you will need to contact Interactive Brokers technical support for help with these. They will need to review your Trader Workstation log file. They may not be able to help you with these kinds of issues. Therefore, please consider carefully whether using Sierra Chart with Interactive Brokers is appropriate. You could also encounter a condition where a submitted order gets rejected and the Status goes to Error for reasons which are not apparent and not stated by the Trader Workstation API. You will need to contact Interactive Brokers about this. Order Not Transmitted When an order is submitted from Sierra Chart to Trader Workstation, it is always flagged to be transmitted by Trader Workstation. There never is any other possibility. Therefore, if you see an order in Trader Workstation submitted by Sierra Chart with a Transmit button next to it, then this means that Trader Workstation is set to not transmit the order automatically. Contact Interactive Brokers support for help with this. Orders Entered from Trader Workstation do Not Appear in Sierra Chart When an order is submitted from Trader Workstation, in order for it to appear within Sierra Chart, it is necessary that Global Settings gtgt DataTrade Service Settings gtgt Connection Details gtgt Instance be set to Client ID: 0 (Access All Orders) . After changing this particular setting reconnect to the data feed. However, there can be a difference with the Symbol between a chart and the Symbol in the Trade gtgt Trade Orders and Positions gtgt Orders tab which will cause both order fills and working orders not to appear in a chart or Trade DOM. This is due to the very complex and inconsistent symbology from Interactive Brokers. Trade Position Line or Quantity Disappearing or Displaying Zero If you are an Interactive Brokers user, and you do not see the Trade Position for a particular Symbol and Trade Account listed on the Trade gtgt Trade Orders and Positions gtgt Positions tab when the Trade Position actually exists for a particular Symbol and Trade Account, or the Position Quantity is incorrect, or the Position is displayed temporarily and disappears . then update to current version of Sierra Chart. Refer to Fast Update . Updating in almost all cases will not make any difference . Sometimes over the years due to the substandard design of the Interactive Brokers TWS API, there have been problems with Trade Position data from the API that required changes on the Sierra Chart side to resolve. Therefore, by running the current version you can be sure that you have the latest support for Trade Position data from TWS. If this does not resolve the problem, then understand that the problem is on the side of Interactive Brokers Trader Workstation and you must contact Interactive Brokers support for assistance for this kind of issue. Basically the problem is why is it that Trader Workstation (TWS) is not transmitting the Trade Position data for the Symbol and Trade Account through the TWS API to the connected client, in this case Sierra Chart. Interactive Broker support may request the TWS Log files. On the Orders and Positions gtgt Positions tab which displays the Positions, you will see Quantity and Trade Service Position Quantity fields. Normally these will match but could be different for up to 8 seconds. If the Trade Service Position Quantity remains at 0 when there is actually a nonzero Trade Position for a particular Symbol and Trade Account, then the Trader Workstation is not transmitting any Trade Position data to Sierra Chart. For more information about this subject in general, refer to Incorrectly Reported Trade Position Quantity . Another solution is to use the Order Fill Calculated Position. Although with this method you must be very diligent to make sure you have all of the order fills for the Symbol and Trade Account being traded. Other than the information given in this section there is no further support that Sierra Chart can offer with this kind of issue and you should consider whether it is appropriate for you to be using Interactive Brokers. Sierra Chart development and support cannot solve these numerous problems from Interactive Brokers. Either switch to a different supported trading service. or discontinue use of Sierra Chart. Symbol Comparisons and Partial Symbols Interactive Brokers has inconsistent and complex symbology specifications. It is the position of Sierra Chart, that this is a major fault of the Interactive Brokers system and it has no reasonable defense whatsoever. There is also the problem where it is possible to use SMART order routing but a Trade Position update will specify the specific exchange the symbol was filled on and this creates an inconsistency. Therefore, based upon the security type, it often is not possible to match up the symbol provided with a Trade Position update from Interactive Brokers to the symbol of the Chart. For this reason a symbol is partially truncated by Sierra Chart when added to the Trade gtgt Trade Orders and Positions gtgt Positions tab, and when matching it to a chart, the chart symbol is truncated at the same location and a match is performed on the truncated text strings. Therefore, when looking at the symbols on the Positions tab, you may see only a portion of the symbol. This is expected. However, if there are two symbols listed for the same security, this can be a problem and could potentially be the source of the problem where you do not see the current Position Quantity on a Chart or Trade DOM. In this case Sierra Chart support needs to be made aware of this. Also, due to the substandard and complex design of the TWS API, you may see the Symbol for a particular Trade Position display as a number only on the Positions tab. This should only be for a short period of time. Less than about 10 seconds. If you see a number continuously displayed for a Symbol, then Sierra Chart Support should be made aware of this. Interactive Brokers Historical Data Issues and Solutions General Information When using Interactive Brokers, the required historical chart data is downloaded from both the Sierra Chart Historical Data Service and from the Interactive Brokers system. Or depending upon the symbol, the historical data comes completely from the Interactive Brokers system. You can experience many problems when this historical data is downloaded from the Interactive Brokers system. The Interactive Brokers historical data system is not always reliable and works as you would expect. This historical data is also called backfill . You may experience a problem where the Interactive Brokers backfill system does respond, but does not give you data and this is known as a pacing violation or possibly the data is just not available. For information about pacing violations, refer to the Pacing Violations section. You may experience a problem where historical data is not downloaded at all because the Interactive Brokers historical data system does not respond resulting in both a delay with chart updating and missing data. This is called a Timeout and how to deal with it is explained in the No Response When Downloading Historical Data and Timeouts section. When using Sierra Chart Service Package 3 or 5, Historical Daily price data for major futures contract symbols, cash indexes and US stocks, is downloaded from the Sierra Chart Historical Data Service. When using those Service Packages and Global Settings gtgt DataTrade Service Settings gtgt Allow Support for Sierra Chart Data Feeds is enabled, then historical Intraday data for major futures contract symbols and US stocks is downloaded from the Sierra Chart Historical Data Service except for the most recent 10 to 15 minutes which will come from the Interactive Brokers system. This greatly reduces the problems with historical data from Interactive Brokers since that data is not used. Therefore, use Service Package 3 or 5 when using Interactive Brokers. Avoid making postings on our Support Board about the possibility that the problems are with Sierra Chart. They are not . unless Interactive Brokers has made changes to their historical data system that require us to make changes. Also, do not assume that just because you see a problem with one Sierra Chart version and not in another, that somehow it is a Sierra Chart problem. The problem is simply intermittent and what you see is simply coincidental, or the relevant settings are different. Interactive Brokers is a broker and not a data provider. Review the information in this section about historical data issues from Interactive Brokers. We have done our best to handle the limitations of Interactive Brokers data, however you still will encounter issues. If you require very reliable and complete historical and real-time data, then the very best choice is to use the Sierra Chart Real-Time and Historical Exchange Data Service which is fully integrated with Interactive Brokers trading. Although you may see a chart in TWS and you may not get a chart in Sierra Chart, does not at all imply there is something wrong with Sierra Chart. Their API simply is not delivering the data being requested for various reliability and technical reasons such as differences with request parameters. Sierra Chart also employs special methods to filter out bad data to ensure reliable charts. It is for this reason (although very unlikely in almost all cases) that you may not see data in Sierra Chart compared with other programs. Pacing Violations Interactive Brokers has limits on the amount of historical data you can download during a short period of time. In the Sierra Chart Message Log opened with Windowgtgt Message Log . you may see messages that contain the words pacing violation . This message is from Interactive Brokers and it indicates the limit has been exceeded. There are several different pacing violation rules that Interactive Brokers has. If you get this error, it means you have violated one of their rules. When you get this error, there are some things you can do to minimize it. Follow these instructions: Select Global Settings gtgt Intraday File Update List and remove any symbols that are expired or you are no longer interested in, from that list. Close any charts you have open in open chartbooks for expired futures contracts, so there is not any unnecessary downloading. Interactive Brokers will still give you a pacing violation for historical data requests that return no data. Select File gtgt DataTrade Service Settings . In the list of Service specific settings on the left, set the Data and Other Settings gtgt Maximum Historical Intraday Days to Download Limit to 15 days or less. The higher this number is set to, the longer historical data will take to download. . You must keep it to a small number to minimize pacing violations and avoid a long time to download historical data. Enable Allow Support for Sierra Chart Data Feeds to use Sierra Chart Historical Data for major futures contract symbols and US stock symbols for Intraday charts. Sierra Chart Service Package 3 or higher is required for this. Data for Historical Daily charts for major futures contract symbols, major index symbols, and US stocks symbols, will always be downloaded from the Sierra Chart Historical Data service if on Service Package 3 or higher. Optionally enable Support Alternate Forex Historical Data to use Sierra Chart Historical Forex data for Interactive Brokers - CASH-IDEALPRO symbols. Sierra Chart Service Package 3 or higher is required for this. Press OK . Select File gtgt Disconnect and wait a few minutes for the pacing violation condition to be removed by Interactive Brokers. Select File gtgt Connect to Data Feed In the case of Intraday charts, follow the Retrying the Download When There is Data in the Chart instructions to re-download the data in the chart to recover missing data. In the case of Historical Daily charts, follow the instructions in Help Topic 6.3 to re-download the data in the chart to recover missing data. No Response When Downloading Historical Data and Timeouts This section explains some things you can do to handle a problem where Interactive Brokers Trader Workstation (TWS) does not respond to historical data requests. Eventually this leads to the historical data request timing out and results in missing data in the chart. In the Sierra Chart Message Log, you will see a phrase that says The download timed out in a line for the Historical data requests. The first thing that you should do is to make certain that you have the minimum amount of charts open and that the symbols of all of those charts are valid and current Interactive Brokers symbols. If you are using an incorrect symbol, then potentially this can lead to this problem. After you have closed some charts for symbols that you do not need or with invalid or expired symbols, then it is necessary to reconnect to the data and trade server by selecting File gtgt Disconnect and then File gtgt Connect to Data Feed . Make sure the Historical Data Timeout Time In Minutes in Global Settings gtgt Data Trade Service Settings is set to a reasonable time. We recommend 3 minutes. When you see your charts say Waiting to Download or Downloading Historical Data . and there is no response for a while, then restart Interactive Brokers Trader Workstation (TWS) . Be sure you do this within 3 minutes (default) before the timeout occurs. After restarting TWS, Sierra Chart will then reconnect to TWS. When a download timeout does occur, the historical data download will fail for the symbol currently having historical data downloaded and all the other symbols will have the download canceled for them. This occurs if Cancel Active Backfill Requests on Timeout in Global Settings gtgt Data Trade Service Settings is checked. If it is unchecked, then the remaining symbols will not have their pending downloads canceled and the historical data downloads will continue. However, this may be an excessively long time if the Interactive Brokers system does not respond, which is the reason why we recommend keeping that option enabled. If you are missing historical data in your charts, refer to the Retrying Downloading of Intraday Data section and help topic number 6.3 for instructions to retry the download for Intraday and Historical charts respectively. Slow Historical Data Downloading Downloading historical data from Interactive Brokers is a slow process to avoid Pacing Violations. Also the Interactive Brokers system may respond slowly to historical data requests. If you see Waiting to Download or Downloading Historical Data. Bars may not appear until done. displayed on a chart or charts for an extended time, then follow these instructions: Update Sierra Chart to the current version. Go to each chart you have open in each of the open Chartbooks and make sure the symbol of it is a valid and actively trading symbol. If it is not a valid symbol, then close the chart by selecting File gtgt Close Active Window . The easiest way to go through all of the charts in all of the open Chartbooks is to use Window gtgt Windows and Chartbooks . Select Global Settings gtgt DataTrade Service Settings . In the list of settings on the left, set the Data and Other Settings gtgt Maximum Historical Intraday Days to Download Limit to 15 days or less. Set Download 5 Seconds Historical Intraday Data to False . Press OK . Select File gtgt Disconnect . Select File gtgt Connect to Data Feed . Using Sierra Chart Historical Data If your Sierra Chart Service Package includes the Sierra Chart Historical Data Service. then you can use that service for historical Intraday data for supported symbols when using Interactive Brokers. In almost all cases you will want to use the Sierra Chart Historical Data service for much faster and reliable historical data access. In the case of Historical Daily and higher timeframe charts, if your Sierra Chart Service Package includes the Sierra Chart Historical Data Service. then this service is always used for Historical Daily charts for supported symbols. Follow the instructions below to use the Sierra Chart Historical Data Service for Intraday charts. If you require 1 Tick historical Intraday data, then it is necessary that your Sierra Chart account is set to Service Package 5 (Advanced). If not, you can change to Service Package 5. Go to the Change Service Package page to see your current service package and to change it. Select Global Settings gtgt DataTrade Service Settings . Enable Allow Support for Sierra Chart Data Feeds . Optionally enable Support Alternate Forex Historical Data to use Sierra Chart historical Forex data for Interactive Brokers - CASH-IDEALPRO symbols. Set the Maximum Historical Intraday Days to Download gtgt Non-Tick Data 1-Tick Data settings to 186 . These settings can be made higher, if you require it. So it is OK to set these to a higher setting as needed. However, keep in mind that for symbols which are not mapped to the Sierra Chart Historical Data Service, that data will still come from Interactive Brokers and instead the Service Setting gtgt Maximum historical Intraday Days to Download Limit setting applies. That needs to be set at 15 or less. Do not make that setting too high, otherwise it will take an extremely long time to download historical data Press OK . Follow the instructions to Update the Symbol Settings. This is an important step to ensure Sierra Chart has the correct Symbol Settings to route data requests to the Sierra Chart Historical Data Service . Select File gtgt Disconnect . Select File gtgt Connect to Data Feed . Open a chart through File gtgt Find Symbol . In the case of futures contracts, you must use one of the listed symbols to use the Sierra Chart Historical Data Service . Not all of the listed symbols support this service, but if the futures symbol is not listed, then definitely the symbol does not support using the Sierra Chart Historical Data Service. If the symbol in an existing futures contract chart is not using one of the symbols listed in File gtgt Find Symbol . then to change the symbol follow the Changing the Symbol of a Chart instructions. Retry downloading the Intraday chart data again. Go to the Intraday chart and select Edit gtgt Delete All Data and Download . This only needs to be done once per symbol. For further details, refer to the Retrying the Download When There is Data in the Chart section. Support Policy Regarding Interactive Brokers Historical Data Depending upon the symbol and your Sierra Chart service package, historical data may come partially from the Sierra Chart Historical Data Service and partially from the Interactive Brokers historical data system. Or fully from the Interactive Brokers historical data system. In the case where data is partially coming from the Interactive Brokers data system, usually this is only about 10 to 15 minutes of data. The majority of data will come from the Sierra Chart Historical Data Service. Only data for major futures contracts, US stocks and some index symbols comes from the Sierra Chart Historical Data service. If you are encountering a historical data problem involving data from the Interactive Brokers historical data system and you have received at least 15 days of current historical Intraday data or 6 months of historical Daily data, then as a matter of policy Sierra Chart support will not provide any help for the problem you are having. There are several choices you have in this particular case. Use the Sierra Chart Exchange Data Feed if it provides data for the particular symbol you are having Interactive Brokers market data problems with. Live with the problem. Use another supported Trading service. Or discontinue use of Sierra Chart. Also keep in mind that only major futures contracts have Continuous Futures Contract Rollover rules defined for them. Therefore, the Continuous Futures Contract Chart feature will not work with all futures markets unless the rollover rules are defined for them. Missing Data Due to Incorrect Time Zone Settings If you find that you are consistently missing historical data from your charts or the timestamps of chart bars are not correct, then you may have incorrect Time Zone settings. You need to have the correct Time Zone setting in Sierra Chart and in the operating system. It is also imperative that your computers clock is accurately set. For complete information, refer to help topic 38. Interactive Brokers Market Data ErrorStatus Messages Data Feed Messages from Interactive Brokers with error codes 2104, 2106, 2107 displayed in the Sierra Chart Message Log indicate the status of market data connections to their servers. They are informational messages from Interactive Brokers. Below are examples of these messages and descriptions. Message from Interactive Brokers: Market data farm connection is broken:usfuture. Interactive Brokers Error Code: 2103. Request ID: -1. (This message indicates the connection to the US future market data farm is broken.) Message from Interactive Brokers: Market data farm connection is OK:usfuture. Interactive Brokers Error Code: 2104. Request ID: -1. (This message indicates the connection to the US future market data farm is now OK. If this message follows the message above, then the connection is now OK.) Message from Interactive Brokers: Market data farm connection is inactive but should be available upon demand. usfarm. us. Interactive Brokers Error Code: 2108. Request ID: -1. Interactive Brokers Historical Daily Data In Sierra Chart, you have the option of downloading historical Daily data from Interactive Brokers as 24 hour bars or regular trading session only bars. However, this option will not work when the symbol is mapped to the Sierra Chart Historical Data Service. The data from that service will always contain the full 24 hour of trading for each Daily bar unless the symbol is a stock. To change the setting to download regular trading hours Daily bars, select Global Settings gtgt DataTrade Service Settings . If the option Data and Other Settings gtgt Download Regular Trading Hours Bars (Daily Bars Only) is set to True . Sierra Chart will only request the regular trading hours Daily bar data. Otherwise, a request for the standard 24-hour Daily bar data will be made. If you made a change to the Download Regular Trading Hours Bars (Daily Bars Only) setting, then you need to re-download the data in the Historical Daily charts to get the regular trading hours bars. You need to do this only once for each symbol. To do this go to a Historical Daily chart and select Edit gtgt Delete All Data and Download . This only needs to be done once for each symbol. Time and Sales Window Data The data that you see for a symbol in the Time and Sales window when using Interactive Brokers consists of 3 categories of data. The first category of data are normal Interactive Brokers trade messages for a symbol. There is no assurance that this data is complete from Interactive Brokers and we cannot help with it . The second category of data is trades which are inserted by Sierra Chart in order to make the volume for chart bars match the total Daily Volume for the symbol. This is documented in the Simulate Trades to Match Daily Volume section. The third category of data is prices which are from the True Real Time Data Feed . If Sierra Chart support has referred you to this section, please do not ask us further about discrepancies. We cannot help with them. And please do not use the argument that you do not see the problem in another program. Such a statement is not relevant to the limitations of the Interactive Brokers substandard data feed. We explain the origin of the data above. You are welcome to use whatever program that meets your requirements. One solution to the problem is to use the Sierra Chart Real-Time and Historical Exchange Data Feed instead of the substandard Interactive Brokers data feed. Orders Disappear after Being Submitted Although They Are Still Open In the case when you submit an order from a chart or Trade DOM and the order disappears within about 10 seconds after being submitted, even though the order is still working and has not yet been filled, follow this procedure for help with this: For the order that disappears, locate the order in the Trade gtgt Trade Orders and Positions gtgt Orders tab. Get the Service Order ID for it. Send an email to APIinteractivebrokers and ask them why when a reqOpenOrders call is made through the API, why is there not a response for the order ID ( tell Interactive Brokers the ID you got from the Service Order ID field in Sierra Chart). The fact that there is no response indicates the order is no longer open. Interactive Brokers may need to see your TWS log file. They will give you instructions on how to provide that. Interactive Brokers Stop Order Trigger Method It is possible to specify how Interactive Brokers Simulated Stop and Stop-Limit orders are triggered. This setting can be changed in Global Settings gtgt DataTrade Service Settings gtgt Interactive Brokers Stop Order Trigger Method . Changing this setting has no effect upon Stop orders entered directly from TWS. The valid values are as follows: 0 The default value. The double bidask function will be used for orders for OTC stocks and US options. All other orders will used the last function. 1 use double bidask function, where stop orders are triggered based on two consecutive bid or ask prices. 2 last function, where stop orders are triggered based on the last price. 3 double last function. 4 bidask function. 7 last or bidask function. 8 mid-point function. Procedure for Providing TWS Log Files Please refer to the below directions for assistance. In TWS, navigate to Edit Global Configure Settings API Settings . Then within Setting change the Logging Level to Detail . Check the box Create API message log file and hit Apply and OK . Replicate the problem again and reply to this e-mail with a new log file attached. Both log files are located within C:JTS directory and it is named log. Day. txt (TWS Log File) and api. clientId. Day. Log (API Log File). Once the logging levels have been adjusted please restart TWS. Now that the adjustments has been made please replicate the issue again then reply back with a new copy of both the TWS and API Log file attached as well as details of the specific order. Historical and Real-time StockEquities Data Volume Differences The volume data for equitiesstocks from Interactive Brokers is in units of 100s. Therefore, a trade of 100 shares will be reported with the volume of 1. As a general rule Sierra Chart does not alter price or volume data from a Data or Trading service. In the past, Sierra Chart was modifying stock volume data from Interactive Brokers by multiplying it by 100. There have been problems associated with this. And newer versions of Sierra Chart do not do this any longer. When the Sierra Chart Historical Data is set to be used when using the Interactive Brokers trading service, the historical equitystock data is downloaded from the Sierra Chart Historical Data Service which has volume as actual values. Therefore, the volume values from the Sierra Chart Historical Data Service are higher by 100 times the amount of the Interactive Brokers volume data. Not only is there a problem with the volume numbers being too low from Interactive Brokers but the real-time data as well when not using the Sierra Chart Exchange Data Feed is incomplete. To multiply the volume for stock symbols by 100 so you see the actual volume in Quote Boards. change the Volume Multiplier to 100 for the stock symbol patterns in the Global Symbol Settings . The solutions for Intraday charts for the above-described problems are as follows: Activate the Sierra Chart Exchange Data Feed on your Sierra Chart account and activate the US Equities exchange. As of this writing the cost of this is 45.50 USD per month which includes the exchange fees. With this data feed, both the historical and real-time data will be used from this data feed instead of the Interactive Brokers data. Obviously this is a huge improvement and provides you a reliable data feed. This solves the volume inconsistency and provides you very accurate tick by tick data which is necessary for accurate chart bars. The real-time data is completely matched with the historical data. The second solution is to not use the Sierra Chart Historical Data Service and rely completely upon the Interactive Brokers historical data. To do this, select Global Settings gtgt DataTrade Service Settings . Uncheck Allow Support for Sierra Chart Data Feeds . When not using the Sierra Chart Historical Data Service . in the stock charts you will want to multiply the volume by 100. To do this select Chart gtgt Chart Settings gtgt Advanced Settings 2 . Set the VolumeOpen Interest Multiplier to 100 . Do this for each stock chart. This Volume Multiplier will be reset back to the default of 1 when changing the symbol of the chart. To prevent this, change the Volume Multiplier to 100 for the stock symbol patterns in the Global Symbol Settings. After performing either of the above steps, it is necessary to re-download the data in your Intraday charts to make the historical volume data completely consistent. To do this, go to the chart and select Edit gtgt Delete All Data and Download . This only needs to be done once per symbol. Do not contact Sierra Chart support wanting some other solution to the problem because we have no other solution to offer. If you have any questions about the above, let us know. Last modified Tuesday, 17th January, 2017.

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